ELF






De produkter jag använder mig mest av nu kommer från http://eyeslipsface.co.uk/ .
Jag tycker det finns väldigt mycket bra produkter, sen finns du ju även lite sämre men för det mesta bra och billiga! Produkterna ligger från 15 kr till 100 kr, de dyrare behöver inte heller vara de bästa. Jag har nästan gått igenom hela elf's utbud och kanske borde prata om just detta märke. 

Anledning till att jag började med detta märke var för att jag har problem hy (bland hy) och reagerar väldigt starkt på vissa produkter, kan vara allt från uttorkad hud till eksem/utslag.  Jag kan för det mesta inte ha produkter från t.ex.  loreal, max factor och isadora. Har reagerat på väldigt många foundation, puder, rouge osv. Jag har fått testa lite andra dyrare som t.ex. dior och clinique. Dessa märken som antagligen är bättre har inte visat någon reaktion på min hud, tvärtom hjälpt den och bli bättre! Tyvärr är de dyra och jag har inga mängder med pengar att slänga på smink. Hittade efter ett tag märket elf (för ett år sen), och har varit fast vid de. Visa produkter har jag reagerat på, men de flesta har varit jätte bra för min hy och det var där mitt intresse för smink växtes ännu mer. 

Jag kommer tipsa och ge betyg på allt smink jag använder, det är bara att hålla utkik i min blogg om ni är intresserade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback