Få ditt hår att må bättre!



 
 
Kollade igenom mina bilder och insåg att de har hänt ganska mycket på ett halvår. Jag är ju egentligen som de flesta blond eller rättare sagt råttfärgad och mitt hår växer ganska fort, så bestämde mig för att bli ljusare i vintras. Efter 2 omgångar med slingor och mycket solsken har jag fått en jätte fin blond färg, något jag aldrig trodde att mitt hår skulle klara av. Mitt hår mår lika bra som blondin som brunett och de växer som bara den.

Jag sköter om mitt hår väldigt mcyket  och dricker mycket vatten! 
Jag duschar varanan eller var tredje dag, använder alltid shampo, balsam och inpackning. När jag låter mitt hår torka slänger jag upp det i en handuksturban med värmeskydds leav-in och olja. För de mesta låter jag det självtorka, men annars brukar jag blåsa det. 

Jag brukar använda löshår när jag ska göra olika frisyrer och uppsättningar för att mitt egna hår inte ska slitas så mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback