Makeup tutorial - Midsommar makeup

 


http://www.youtube.com/watch?v=A_p7ifpM718
 

Hej, jag ville bara berätta att jag dör lite nu och min makeup tutorial är äntligen klar.
Haha jag ser ut som vet inte vad och det här var nog något av de svåraste jag gjort. Har kämpat som bara den för att detta ska bli bra, men övning ger färdighet och jag hoppas jag ska bli duktig på detta någon gång i framtiden!

Jag hoppas ni uppskattar denna video fast den inte är lika bra som alla andra där ute, haha! ;)


De prdukter jag använt mig av är:

ACO - Face Creme Bronze 
ELF - Clarifying Pressed Powder
GOSH - Precious Powder Pearls Glow
Makeupstore - Blush sugar muffin
ELF studioline - Blush twinkle pink
ELF studioline - Eye primer
GOSH - Eye primer 001 matt
H&M - Eyebrown liner Blonde
ELF - Eyebrown primer
ELF - Ögonskugg palett
ELF - Eyelashes 
Lóréal - Mascara Telescopic black
ELF studioline - Lip stain Birthday suit 
YSL - Läppstift Rouge volupté 1




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback